Szupercuki család szupercuki videója... Amióta megnéztem, csak mosolygok...

A pici baba, amikor a szülei puszit adnak egymásnak, ő is puszit ad az anyukájának. Aztán apa is kap egy puszit. Szerintem szuperédes videó.

 

 

Sokan szokták mondani, hogy a kisbaba féltékeny az azonos nemű szülőre. Én nem hiszem, hogy féltékenységből puszilná meg az anyukáját, hiszen akkor az sem férne bele, hogy apa is kap egy puszit. 

És a saját életünkben sem tapasztaltam ilyesmit. Sőt! Amikor kicsi volt a kisfiunk, és az ölemben volt, miközben megpusziltuk egymást, mindig újra és újra összetolta a fejünket. Nálunk is van nagy családi ölelés és nagy családi puszilkodás. Szerintem így tudjuk a legjobban megtanítani gyermekünknek az érzések fontosságát, és azt, hogy azt ki is fejezhetjük egymásnak bármikor, amikor úgy érezzük.

Nálatok, hogyan reagálnak a gyerekek, amikor megpusziljátok, megcsókoljátok egymást?

És mi a véleményetek a szájra pusziról?

Szerintem kisgyermekkorban teljesen természetes módja a szeretet kifejezésének a családon belül.

Sokan vannak, akiknek természetes, hogy szájon puszilják a gyermeküket, és vannak, akik ezt nem tartják helyesnek... Ti mit gondoltok róla?

Boldogságra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoganyu.blog.hu/api/trackback/id/tr467100977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása