Egy picit eltűntem, mert most fontosabb volt, hogy offline legyek jelen.

Egy önismereti tanfolyamra készültem, később erről is mesélek majd, és egyéni tanácsadásaim voltak, így nem jutott időm az írásra. De gyűlnek a témák, és hamarosan visszatérek ide is újabb bejegyzésekkel.

Most azért jöttem, hogy megosszam Veletek az örömömet, és egyúttal örömteli kötelességemnek is eleget tegyek.

Kb. egy hét leforgása alatt 7-en érezték úgy, hogy a BoldogAnyu blog méltó a "Liebster Award"-ra.

liebster-award-un giardino in diretta.png

A Liebster Award egy német kezdeményezés. Egy olyan díj, amely azzal a céllal indult útjára, hogy a blogger-társadalom virtuális elismerésben részesítse az általuk olvasott és kedvelt blogokat. És a díjjal együtt néhány kérdést is feltegyen a blog szerkesztőjének, amelyből egy picit jobban megismerhetjük, ki is áll a blog mögött. 

Szeretem a kapcsolódásokat, ezt is egy ilyen lehetőségnek érzem, és örömmel válaszolok a rengeteg kérdésre. Csak picit rá kellett készülnöm... :) Mert hát az idő... repül.

A Liebster Award egy vándordíj, így akik ezzel megtiszteltek, már legalább eggyel rendelkeznek. Így nekik nem fogom továbbadni, bár mindegyikőjüket méltónak találom rá én is. És nagyon jólesik, hogy tőlük érkezett ez a díj. Így egy kis szóbeli elismerésben és virtuális ölelésben részesíteném őket. Fogadjátok szeretettel, és kukkantsatok be hozzájuk is.

Róna Gabriella az Íz, illat, varázslat blog szerkesztője csodás ételekkel, receptekkel, fotókkal kápráztat el bennünket. Már csak nyálat csorgatni is érdemes az oldal olvasgatása közben, de aki olvassa, tuti kedvet kap az elkészítésükhöz is.

Varga-Hajagos Anikó Gyerekvitamin Blogjában gyermekek egészségéről és immunrendszer erősítéséről ír, hogy segítsen a szülőknek felelősségteljes döntést hozni, amikor a vitaminokról van szó. Kedves hangvételű blog, és sok hasznos tanácsot olvashattok rajta.

Gyebnár Tímea OFFICE-Inform oldala kifejezetten irodai munkára pályázók és az otthon irodai munkát vállalók számára nyújt hasznos segítséget kezdőknek és újrakezdőknek. Letisztult oldala, megoldásorientált hozzáállása segíthet, ha ezen a területen szeretnél érvényesülni.

Dóczi Ilona Magyarra hangolva oldal szerkesztője külföldön élő szülőknek szolgál hasznos ötletekkel, tippekkel, tanácsokkal a magyar nyelv megőrzéséhez. Imádom a magyar nyelvet (is) (magyar szakos bölcsész-tanári diplomával is rendelkezem), így én nagyon örülök, hogy van, aki hivatásának érzi, hogy a külföldön élő magyarok megőrizzék a magyar nyelv szépségeit.

Kovács Mónika szenvedélyesen szereti a meséket. Ennek eredménye Mesevilág blogja, ahol gyerekkorunk meséit szedi sorra, és ötleteket, programokat, játékokat ajánl kisgyerekes szülőknek. 

Ágostonné Magdolna A sikeres tanulás titka blog szerkesztője olyan gyerekek szüleinek segít írásaival, akik kevésbé sikeresek az iskolai munkában, önbizalomhiánnyal küszködnek. 

Erdélyi Krisztina, Szerelem az életem blog írója, aki optimista, vidám, inspiráló írásaival rögtön a szívembe lopta magát. Bár Kriszti egy másik blogomat (Lillangó) tüntette ki ezzel a díjjal, de mivel azt a blogot éppen nem bővítem, inkább költöztetem, így ezt is szeretném ezen bejegyzésen belül megköszönni, és válaszolni a kérdéseire.

Köszönöm elismeréseteket, és íme válaszaim a kérdéseitekre:

Lehet a válaszok néha formabontóak lesznek, de szeretem újraértelmezni a dolgokat, és nem elfogadni a már rögzült sztereotípiákat, programokat. Szóval a válaszaim csakis az én nézőpontomból igazak. Fogadjátok őket szeretettel.


question-mark-96600_1280.jpg

Róna Gabriella kérdései:

Mi a kedvenc különleges ételed?

A férjem által készített krumplipürét nagyon szeretem, annak az a különlegessége, hogy ő készíti. :) 

Sorold fel azt a 3 legjobb dolgot, ami valaha történt veled!

Megszülettem, találkoztam a párommal, megszületett a kisfiam.

Írj 10 helyet, ahova szeretnél eljutni a világban!

Á, ez nem megy. Rengeteg hely van, amit látni szeretnék. Csak egy fontos dolog van számomra, ne legyen túl hideg.

Mi az az 5 dolog, amiért ma hálás vagy?

Mai ötös: Az esőért, a férjem szerelméért, a kisfiam simogatásáért, a szeretet érzéséért, az Életért.

 

Varga-Hajagos Anikó kérdései:

Mióta írod a blogot és mi indított el az úton?

Kb. két hete írom a blogot. Egyszer csak azt éreztem, itt az idő.

Mi a célod a bloggal?

Az írásaimon, tapasztalataim megosztásán keresztül minél több anyukával megismertetni egy olyan szemléletmódot, amellyel kiegyensúlyozottabb, boldogabb életet élhet. Rádöbbenteni őket, hogy nehézségeikkel nincsenek egyedül, és minden gondra létezik megoldás, ami mindig rendelkezésükre áll - önmagukon belül, ha képesek felismerni és élni vele.

Hogyan választottál nevet a blognak és miért pont ezt?

Nem igazán gondolkodtam rajta. Egyszer csak megjelent előttem ez a név, és úgy éreztem, ebben minden benne van. Én magam is BoldogAnyu vagyok, és hiszem, hogy ez minden anya számára elérhető állapot. Még akkor is, ha most nem érzi így magát.

Hogyan választasz témát a következő bejegyzésnek?

Van, hogy egy téma régóta érlelődik bennem, és egyszer csak megíródik, és van, hogy tudatosan választok olyat, ami a körülöttem lévő anyukákat foglalkoztatja, és amivel úgy érzem, a legtöbbet segíthetek nekik.

Hogyan képzeled el álmaid munkáját?

Álmaim munkája = álmaim élete: Egy tanyán élünk a családommal, ahol önismereti tanfolyamok, elvonulások, segítő tevékenységek váltják egymást. Egy részét már most is élem.

Mi az, amivel szívesen foglalkozol a szabadidődben?

Szabadidő? Szerintem ennek a szónak nincs értelme. Én minden időmmel szabadon rendelkezem. de persze vannak olyan tevékenységek, amelyek kötelezettségek, és kevésbé szeretem őket, de erről is szabadon döntök, hogy teszem vagy nem teszem. Szívesen végzett tevékenységeim, amelyekből sosem elég: családommal tölteni az időt, segíteni másoknak, repülni.

 

Kovács Mónika kérdései:

Mi volt életed legviccesebb jelenete?

Hű, sok volt, de most az jutott eszembe, amikor egy üzletbe úgy mentem be, hogy előre nyújtottam a kezem, bizonytalanul lépkedtem, neki ne menjek az üvegajtónak. De nem volt üvegajtó.

Ki a kedvenc mesehősöd?

Nincsen igazán kedvenc. de aki most eszembe jutott: az Így neveld a sárkányodat főhős kisfiúja nagyon tetszik nekem. Érzékenysége, hite, belső ereje megindító számomra. 

Szerinted melyik Magyarország legszebb helye?

Rengeteg gyönyörű hely van. Én a dimbesdombos, patakcsordogálós, erdős helyeket szeretem a legjobban. elsőként a Szalajka-völgy jutott most eszembe.

Mi volt a legnagyobb meglepetés az életedben, amivel valaha megleptek?

25. születésnapomon a párom kidobatott egy repülőből 3600m magasból. És mindezt akkor tudtam meg, amikor a védőruhát húztam magamra.

 

Ágostonné Magdolna kérdései:

Mi a volt a kedvenc meséd gyermekkorodban?

A legjobban azokat a meséket szerettem, amiket nagymamám talált ki.

Mit olvasol jelenleg?

Dan Millman: Erre születtél. Mese: Lilla és Tündérbogyó történeteit Kádár Annamária Mesepszichológia könyvéből.

Mi jut eszedbe, ha ezt a szót hallod, bizonyítvány?

Fölösleges bizonyítási vágy kialakítása a gyerekben mások felé.

Nyaralás: gyerekkel vagy gyerek nélkül? Miért?

Itt is az első, ami eszembe jut, mi az, hogy nyaralás? Nyári tevékenységek? Elutazni valahová? Azt meg nem csak nyáron lehet. Bármi is legyen, gyerekkel - gyerek nélkül, mindkettőre szükség van az egyensúly megőrzése miatt. Kellenek a családilag, párosan és egyedül megélt élmények is.

A számodra legkedvesebb bejegyzés mindig a legnépszerűbb is?

Egyértelmúen nem.

 

Gyebnár Tímea kérdései:

Ki a példaképed és miért?

Nincs példaképem, de sokan vannak, akik rendelkeznek olyan tulajdonságokkal, amelyeket én is szeretnék magamban magasabb szintre emelni. Ilyen példaértékű tulajdonság például számomra Anyukám kitartása, akaratereje.

Amikor szomorú vagy, mi az, ami a legjobban segít, ami azonnal jobb kedvre derít?

Ha a férjem felkap, elszalad velem a világ végére, és ott megpörget.

Ha lenne egy időgéped, hová utaznál vele?

A MOST-ba. Amúgy szerintem mindenki rendelkezik saját időgéppel, és talán túl sokat is használja. Mert nagyon sok időt töltünk azzal, hogy a múlton rágódunk vagy nosztalgiázunk, és a jövőn aggódunk vagy álmodozunk.

Mi a legkedvesebb gyerekkori emléked?

Azt szerettem a legjobban, amikor egyszer-egyszer késő este kint lehettem a kertünkben. Nagyon szeretem az esti-éjszakai levegő illatát.

Mi a legnagyobb erényed, a legjobb tulajdonságod?

Az érzékenységem. Persze meg kellett tanulnom elfogadni magamban, és kezelni, ahhoz, hogy ezt most így kijelenthessem.

 

Dóczi Ilona kérdései

Te írtál naplót régebben – mondjuk tiniként?

Igen.

Ha külföldre költöznél, melyik országot választanád?

Nincs ilyen ország. Szeretek itt élni.

Hány nyelven érteted meg magad?

Az öt szeretetnyelv mindegyikén. :)

Ha filmet nézel, akkor szinkronizálva vagy feliratosan nézed?

Is-is. Hangulat- és témafüggő.

Mikor tanultál utoljára és mit?

Minden nap tanulok. A legtöbbet önmagamról.

 

Erdélyi Kriszti kérdései:

Hogy érzed magadat a bőrödben?

Köszönöm, jól. Olyan boldoganyusan. :)

Ha lenne három kívánságod, mi lenne az?

Életem végéig szerethessek és szeretve érezzem magam. Boldogságot lássak magam körül. Mindig őrizzem meg a pozitív hozzáállásom.

Sorolj fel 10 dolgot, ami örömöt okoz mostanában!

Családom, a napsütés, repülés, a virág, amit ma kaptam, autóvezetés, sétálás, amikor segítségére lehetek valakinek, ...

Mi a célod ebben az évben?

Sok célom van. Ezek közül egy: kidolgozni a BoldogAnyu programot.

Szereztél-e ma magadnak és másnak örömöt?

Igen. Igyekszek erre tudatosan is odafigyelni. Főleg magamra, mert ha az elmarad, a többiek is megsínylik. :)

 

Huhh, végére értem. Nagyon jó, és elgondolkodtató kérdések voltak.

És akkor következzenek azok, akiknek továbbadom a díjat.

liebster-blog-awards-2.jpg

Szeretettel adom tovább a díjat:

Széles Anikónak, az Iránytű Coaching szerkesztőjének - a jól megválasztott témák, szokásostól eltérő válaszok, megoldásorientált látásmódja miatt.

Csenki Nikolettának, a Nikilométerek blog írójának - a lendületes, energikus írásaiért, amelyekkel még nekem is kedvet csinál a testmozgáshoz. Hajrá, Niki!

Hazafi Feliciának, a Mutasd ki! blog írójának, mert ma odatévedtem, és jól éreztem magam az írásai között.

Stokinger Zoltánnak és Kubus Viktóriának, a Panda és Tigris főz improvizatív főzőblog íróinak, akik a bátor és szabályoktól mentes konyhaművészet kedvelőinek alkotnak.

 

Kérdéseim hozzátok:

Mit jelent számodra az önismeret? Fontosnak tartod?

Ha találkoznál gyermekkori önmagaddal, mit tanácsolnál neki?

Hová szeretnél eljutni fél év, 5 év, 10 év múlva?

Mi az a tulajdonság, amit a legnehezebb elfogadnod másokban?

Mi az a tulajdonság, amit a legjobban kedvelsz magadban?

 

 

Boldogságra fel!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoganyu.blog.hu/api/trackback/id/tr196495307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása